nuffnang

Sabtu, 26 Oktober 2013

ummy masuk wad

Semalam ummy saya kena tahan wad kat hospital pekan. mula-mulanya sebab semput, saya faham sebab ummy memang ada masalah jantung. tapi pagi tadi  ummy bagitahu saya rupanya jantung dia bengkak sebab banyak air.

saya tak pasti apa punca penyakit ni, dah puas saya google pun tak jumpa-jumpa jugak. tak tenang hati bila fikir, ape lagi ummy keseorangan kat hospital, tak ade sape yang menunggu. kalaulah Aniq tak menyusu badan, bolehlah saya tinggal sekejap. ummy pulak duduk wad perempuan, lelaki tak dibenarkan jaga. kesian sangat sorang-sorang kat sana.

sekarang, ape yang boleh saya buat cumalah berdoa supaya ummy saya cepat sembuh. menderita sakit jantung pada usia yang boleh dikatakan muda memang sangat mengecewakan. ummy saya baru umur 40-an. tapi tak apalah, dah takdirnya macam tu, kami redha.

apepun, kami sentiasa berdoa supaya ummy boleh sembuh macam sediakala. sayang ummy..

Tiada ulasan :