nuffnang

Sabtu, 5 Julai 2014

Vco Catalyst tak Berkesan

Bismillah.. Salam semua.. Ramai yang whatsapp saya tanya pasal vco.. Ada yang saja2 nak tahu, ada yang memang nak beli.. Tak apa, tanya pun ok.. Saya tak kisah pun.. Kalaulah itu cara saya dapat tolong orang,saya happy je.. :)

Ada juga customer orang lain datang pada saya yang mengadu pasal vco yang mereka makan. Katanya tak jadi apa2 pun.. Memandangkan ramai pulak tu yang tanya,biar saya jelaskan kat sini.. Mudah-mudahan ada yang baca & faham cara vco bekerja.. Bila dah faham tak adalah runsing kepala kenapa tak jadi pape pun..




Mula2 kita kena faham yang vco catalyst adalah 100% natural produk. Tak ada tambahan apa2.. Memang pure virgin coconut oil.. Kecuali macam yang vco delima,apricot & argan.. Yang tiga ni campuran dari delima atau argan atau apricot dengan vco yang mana tiap satunya ada khasiat yang tersendiri.. Yang ni saya dah pernah cerita dulu.. Boleh search nanti ye.. Ok, sambung balik.. Oleh sebab vco ni natural dia bekerja bukan terus rawat problem kita. Lainlah macam ubat, kita sakit dia terus rawat.. Kita pun sembuh.. Vco tak macam tu. Vco rawat dari dalam, cari punca dan rawat punca tu dulu.. Lepas tu barulah apa2 sakit atau masalah kita tu akan selesai..

Memanglah cara ni agak lambat. Tapi kesannya insya Allah akan kekal lama. Kalau terus rawat pada sakit atau masalah dia akan hilang masa itu tapi akan muncul kemudian pulak.. Dah tentu kita tak nak macam tu kan.. Jadi,jalan terbaik adalah dengan sabar. Saya pernah jumpa customer yang makan vco tapi 2 bulan pertama makin banyak jerawat dia. Kawan2 kutuk dia. Tapi dia sabar. Sekarang hasilnya sangat memuaskan.. Kalau dulu makan yang gatal2 tu langsung tak boleh. Sekarang nak makan apa pun tak ada masalah.. Sebab dia dah rawat dari dalam.

Kadang2 ada juga yang tak nak ikut peraturan. Seller dah pesan, kena minum banyak air.. Buat sementara kawal dulu makanan2 yang buat kita jadi problem. Hentikan dulu pun tak apa. Tapi kita tak nak pun ikut. Lepas tu bila dah tak jadi, cakap vco ni tak ok.. Tak bolehlah macam tu my dear.. Sayang2 kena ingat, ini bukan ubat.. Dia supplement yang nak bantu bagi sihat sahaja. Jadi,sabarlah dulu untuk dapat kulit cantik & tubuh yang sihat.

Ada juga customer yang datang mengadu dia ada masalah period. Bertahun- tahun dah masalah. Makan ubat macam2 tapi tak ok.. So nak try vco. Tapi baru makan sebotol dah berhenti. Tak nak sambung lagi dah. Pada hal masalah dia dah bertahun tahun, sekarang baru makan sebulan dah nak masalah selesai? Tak boleh macam tu juga sayang.. Benda ni take time. Sabar sikit lagi, ikut aturan yang seller dah bagi tahu tu.. Insya Allah semuanya akan baik semula. Kadang2 ada orang kita tengok result dia cepat, tapi kita lambat. Sebabnya sistem badan tiap orang tak sama. Ada orang makan sebotol,terus selesai masalah dia. Tapi kita mungkin kena tunggu dalam 3-6 bulan.

Apa pun kuncinya sabar. Nak sihat nak cantik semuanya kena ada kesabaran. Kalau tak sabar tak istiqamah memanglah results tu tak macam yang kita nak.. Apapun kalau tak tahu atau tertanya tanya jangan segan2 tanya pada siapa yang kita beli tu. Ataupun pm saja stokis atau agent lain yang boleh bantu selesaikan masalah kita. Insya Allah diorang akan bantu sedaya yang boleh.

Pada yang rasa nak cuba produk2 catalyst boleh cari saya di Facebook saya syaz health and beauty shop. Boleh klik je kat tepi tu. Ataupun whatsapp/we chat je saya. Kat sana cepat sikit la nak jawab. Nombor saya ni wajib ingat tau, senang nanti nak order dengan saya.. Nombornya 013-9855875..

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan :