nuffnang

Khamis, 3 Julai 2014

Salam Ramadhan dari hati untuk semua..

Salam.. Hari ni nak menjengah blog sepi saya ni.. Puncanya sebab hubby dah tanya kenapa dah tak update blog? Kenapa tak balas komen kawan2. Masya Allah,perihatin sungguh suamiku.. Blog isteri pun diambil berat.. Alhamdulillah... Happy rasa hati..hehe

Blog lama dah tak update,sama la juga dengan page.. Yang paling rajin update ialah instagram. Tapi dah masuk puasa ni langsung tak jenguk dah.. Kemalasan melanda sekarang ni memang teruk.. Bukan malas sebab apa, sekarang ni dah mula nak update semula pasal produk2 catalyst , jadi agak sibuk. Tak cukup jari2 nak membalas mesej customer, nak melayan buah hati tercinta yang berdua ni.. Jadi,blog ni agak ketinggalan la sikit..

Kesian blog ni.. Mujurlah ada hubby.. Selalu juga dia cek blog saya ni.. Tengok ada cerita apa yang terbaru.. Apa komen kawan2 saya yang kat blog ni.. Saya harap kawan2 tak lulakan saya ye.. Insya Allah bila dah agak ok saya akan kembali menyerang blog macam dulu..he he..

Salam Ramadhan dari saya & keluarga untuk semua.. Semoga Ramadhan kali ni benar2 memberi keinsafan & rahmat buat kita semua...

posted from Bloggeroid

2 ulasan :

Puan Kutu berkata...

Salam ramadhan juga..selamat berpuasa syaz..:)

Unknown berkata...

terima kasih kak muni..selamat berpuasa juga... :)