nuffnang

Selasa, 17 April 2018

hampir 2 tahun

Kali ini pecah rekod paling lama tak update blog. 2 tahun dah. last entry yang saya update, bulan 5 tahun 2016. masa tu cerita pasal pengalam saya bersalin kan 2nd baby saya, Nur Sarra Kayyisa. entry yang saya janji nak cerita pasal bersalin tu pun masih tertangguh. segala benda bahan yang saya nak letak dalam entry pun banyak dah hilang..aduduh, sedih pulak rasanya.

Alhamdulillah Sarra pun dah 2 tahun. orang nya suka makan, tapi badan kecil sangat. berat pun statik sahaja. sama la dengan aniq,dulu.  actually target saya nak kembali merapu kat blog start awal tahun 2018 ni, tapi sebab malas nya lahai nak berebut lappy dengan anak dara, azam tinggal azam.  now, slowly saya akan start menulis balik. slowly..tak tahu la slow  tu tahap macam mana kan...hehehe. mungkin sebulan sekali je update.

apa pun, minta sokongan kawan-kawan semua. bagi yang dah kenal, baru kenal atau baru nak berkenalan. saya nak meriahkan balik blog saya yang dah lama sunyi ni.

sambung nanti pulak la ye..

miss you all ☺


aniq & sarra. ntah apa yang sarra sedih kan tu.. 





model sugarbelle sangat anak dara ni...

inilah dia nur sarra kayyisa, gambar ni je yang saya ada dalam laptop. masa ni baru umur 1 tahun lebih. now dah besar.rambut pun dah panjang. ☺


Nota: lama dah tak buka blog, sampai saya dah lupa cara nak buka ..kikiki..

Tiada ulasan :