nuffnang

Khamis, 21 November 2013

Sihat Rahim dengan Femme Vita

Aduhaii...internet dua tiga hari ni tak berapa elok. Line tak ada langsung, tak stabil & macam2 kerenah lagilah. Dah sekarang jadi tak ada mood nak update blog. Kesian dia..

Tapi hari ni dah terasa rajin sebab dah makan Femme Vita & VCO. Rasa bersemangat nak kembali mengadap blog. Harap2nya kekallah semangat ni sampai bila2.

Dah alang2 sebut pasal femme vita tadi,sekarang nak cerita lah sikit tentang femme vita yang saya makan ni. 1st nak cerita kenapa saya nak cerita pasal femme ni? sebabnya ialah...saya dah cuba, saya dah suka,saya dah dapat feedback yang positif,saya dah jatuh cinta pun dengan femme vita ni tau. Kenapa? Sebabnya saya sukakan khasiatnya & nak share dengan semua yang baca kat sini.


Inilah dia Femme Vita dari catalyst. 
Apa yang femme ni boleh bantu untuk kita? Ikut pengalaman saya, banyak yang femme ni boleh bantu. Antaranya ialah: 

 Membina dan mengecutkan rahim

Saya makan femme ni semasa berpantang. Memang cepat rahim kecut, masa doktor cek dia ada bagitahu saya.

Mencantikkan & menaikkan seri wajah

Yang ni memang best sangat. Saya baru makan sekotak, tapi dah nampak kesan pada kulit. Terbukti, memang berkesan. Sebelum ni kulit saya sangat kering. Pakai losyen pun tak jalan, tak kiralah yang murah, yang mahal. Penat dah cuba. Masih juga macam tu. Dengan femme, Alhamdulillah, selesai masalah saya.

Mengatasi senggugut & keputihan

Lepas dah amalkan femme, saya perasan masalah senggugut masa awal2 period tu dah tak ada. Seronoknyaa...tak tahu nak cakap macam mana. Sebelum ni senggugut saya tidaklah teruk macam orang lain, tapi masih juga rasa tak selesa. Satu lagi masalah keputihan. Haa,yang ni memang teruk. Samapai kena makan ubat klinik. Malu betul. Sekarang masalah senggugut & keputihan yang teruk tu pun dah menghilang. Syukur..

Merawat luka dalam perut lepas pembedahan

Disebabkan saya ni melahirkan Aniq secara pembedahan, Femme vita sangat2 membantu untuk sembuhkan luka dalam perut saya. doktor bagi tahu saya sekurang2nya 3 bulan diperlukan untuk sembuh luka tu, maknanya sepanjang tu akan rasa sakit2 walaupun sikit. Tapi saya langsung tak rasa sakit.  Sampai nurse pun pelik. Kuat betul saya, semua boleh buat sendiri. Mandikan Aniq, siapkan air mandi sendiri, padahal saya baru dibedah. 

Banyak lagi yang saya dapat rasa kesan positif femme vita. Antaranya atasi masalah kekeringan bila bersama & menyempitkan miss V.

Ramai yang dah cuba femme ni berpuas hati dengan kesannya positifnya. Femme vita, supplement yang sangat elok untuk wanita dari umur 16 tahun keatas. Boleh diamalkan secara berterusan untuk jangka masa yang lama, tapi tak perlu hari2 pun. Makan ikut perlu je. Yang penting banyakkan minum air semasa pengambilan.

Tapi Femme vita tak boleh diambil oleh wanita mengandung & yang period.

Tindakbalas cepat atau lambat bergantung kepada kesihatan individu. Jika kesan positif, boleh kurangkan jumah pengambilan.

Harga cuma Rm 53.00 termasuk pos. Sangat murah berbanding dengan khasiatnya yang sangat banyak dalam membantu wanita menjaga kesihatan dalaman. 



Tiada ulasan :