nuffnang

Jumaat, 8 November 2013

Masih berbedung.







Anak teruna saya yang baik ni, dah nak masuk 5 bulan. Sampai je tarikh 24/11/13 ni dah cukuplah 5 bulan. Tapi sayang saya ni masih lagi nak berbedung time tidur. Kalau tak,memang tak nak tidur.

Selalunya tidaklah dia tu tak nak tidur langsung kalau tak bedung. Tapi payah lena and mudah sangat terjaga. Nasib baik badan kecik,muat lagilah bedung tu Aniq pakai.

Ada orang cakap pada saya yang tak elok bedung2 anak. Nanti struktur badan dia tak membesar elok. Ntahlah,pada saya susahlah nak percaya. Sebab ummy saya pun bedungkan kami time kecik xde pulak jadi cacat ke ape. Kalau orang ikat ketat2 tu saya tak tahulah kan..

Apa2 pun mommies, zaman memang dah berubah. Kita makin moden. Tapi tidaklah semua cara orang dulu2 tu tak boleh pakai. Cuma berpada2lah. Jangan sampai seksa anak k.. Peace.. <3


Tiada ulasan :