nuffnang

Ahad, 10 November 2013

Collagen Premium Catalyst,Terbaik!!






Haa.. inilah rupa collagen dari catalyst. Nampak biasa2 je, tapi isinya luar biasa tau. Saya tak cakap kosong, dah banyak testimoni yang dapat kesan yang positif lepas guna. Nak tengok testimoni klik SINI.

Pada yang nak tahu apa isi kandungan dalam collagen ni, kat bawah ni saya listkan.


  • ekstrak tomato
  • ekstrak delima
  • ekstrak blueberry
  • aloe vera
  • collagen bovine


Macam yang lain2 tu ramai dah tau lah ape bendanya kan? tapi tak taulah kalau ada yang tak tahu apa tu tomato & lain2 tu. Kalau tak tahu google sendirilah yek..hahaha.* sorry*  Tapi tak ramai yang tahu apa tu COLLAGEN BOVINE ni. 

APA ITU COLLAGEN BOVINE?

Collagen bovine ni collagen yang diambil daripada lembu, dibersih dan diekstrak menjadi sumber collagen yang bermanfaat untuk kesihatan kulit manusia. Collagen bovine ni adalah collagen yang hampir mirip dengan sel collagen manusia. Sebab tu collagen bovine ni banyak digunakan dalam bidang perubatan & kecantian. 

Ada orang tanya, kenapa guna lembu? kenapa tak guna collagen marin? collagen marin pun ok jugak. 
Jawapannya sebab collagen bovine ni peratus untuk orang dapat alahan amat rendah berbanding sumber marin. So, collagen marin yang buat dari seafood semua tu tak sesuai pada orang yang alahan pada seafood atau yang ada resdung.

Walaupun collagen dari catalyst ni diambil dari lembu, tapi korang semua jangan risau k. Semua produk catalyst termasuklah Collagen Premium ni dijamin Halal & dah dapat pengesahan selamat dari KKM. So, tak de risau2 dah ye pada sape2 yang nak cuba amalkan produk catalyst ni.

Harganya pun tak mahal. Sekotak ada 15 sachet, cuma Rm 59.90. Cuba dulu, rasa kesannya. Insya Allah tak menyesal punya. Sape2 yang nak tu boleh klik Sini untuk order. Tak pun kakao or whatsapp saya kat 013-9855875.


Tiada ulasan :