nuffnang

Jumaat, 1 November 2013

VCO Untuk Ibu Hamil

VCO @ minyak kelapa dara memang terbukti elok untuk ibu-ibu yang sedang mengandung. Ni dah terbukti masa saya mengandung dulu. Jenis saya memang malas nak makan ubat, ambik pun kadang-kadang je. So, masa dalam trimester pertama tu memang hb (hemoglobin) saya turun memanjang. Haa, time tulah sepupu saya suggest vco catalyst ni.

Mula-mula cam ragu-ragu gak lah, betul ke ok. Cam tak caya je, tapi try jugaklah sebab dulu mak saya pernah suruh amalkan vco ni. Tapi tak cakap pun untuk apa. 

Lepas sebulan makan, hb saya ok. Nurse ingat saya makan vit yang klinik bagi,bila saya cakap tak, dorang tanya makan apa. And alhamdulillah sangat-sangat dorang pun suruh saya teruskan je. Mungkin sebab dia tahu khasiat vco ni.


Banyak lagi sebenarnya khasiat vco untuk mummy yang preggy. Yang penting rajin amalkan, minum air banyak. Insya Allah, cepat nampak hasilnya.

Ni testimoni saya sendiri tau.. :)

Nak tahu lagi, tengok fb page saya https://www.facebook.com/SyazHealthAndBeautyShop .

Thanks sudi membaca.. :)



Tiada ulasan :