nuffnang

Sabtu, 1 November 2014

Charme Skincare Catalyst

Hari ni Sya nak cerita tentang skincare Charme dari Catalyst.  Charme skincare ni salah satu produk dibawah anak syarikat Catalyst Nutraceutical, iaitu Catalyst Essential. Dari bawah Catalyst Essential,ada skincare,ada cosmetik,ada minyak wangi,mask,foam pembakar lemak (cooling& hot shaping boom). Nak tahu lebih lagi,jom baca..Untuk maklumat semua, entry ni copy paste dari my cousin, ida hana.. :) 



OK ,nak cerita apa yang best pasal Charme skincare ni..keunikan set Skincare Charme adalah ianya adalah diilhamkan daripada rahsia kecantikan kulit orang timur. Charme diasaskan dari Korea. Korea memang terkenal dengan set penjagaan kulit yang berasaskan semulajadi (natural base). Bahan-bahan daripada buah-buahan ini digunakan dalam perubatan orang timur purba bagi mengekalkan kesihatan dan kecantikan mereka kerana mereka ini memang utamakan penggunaan bahan-bahan alami dalam kehidupan harian mereka baik dari segi makanan mahupun kesihatan diri seterusnya juga penjagaan kulit.


Apa itu Oriental Beauty Fruits NewFlex?



Ilham ini menggabungkan kebaikan Delima, Fig, Mulberry dan Gingko Nut dalam penghasilan skincare Charme yang hebat ni.





Delima : Kaya dengan Vitamin Aa, C dan E. Juga sumber asid folik yang baik. Berfungsi sebagai anti penuaan, anti jerawat, berkesan sebagai agen penyembuhan dalaman.





Buah Fig: Berfungsi sebagai anti penuaan, memberi lembapan kepada kulit




Buah Mulberry: Berfungsi sebagai anti penuaan, agen pemutih semulajadi, memelihara kulit daripada pigmentasi dan jeragat




Ginkgo Nut: Berfungsi sebagai sumber anti oksida, melambatkan proses penuaan dan anti radang kulit.

Gabungan bahan-bahan ini menjadikan Charme sebagai antara skincare yang berasaskan bahan2 natural terbaik setanding jenama antarabangsa dipasaran semasa. Satu lagi alternatif kesihatan yang Catalyst bawakan kepada pengguna.


Akhir sekali, dah baca tu boleh dah nak order. ;) Whatsapp/_wechat/pm je Sya 013-9855875..

*semua gambar adalah dari Google..

1 ulasan :

Unknown berkata...

bahan2 pon bagus ni..terutama delima