nuffnang

Sabtu, 8 Mac 2014

Tema katak, comel ke???

Bayangkan kalau korang nak menghias rumah. Tetibe husband korang cakap, " sayang, abang nak buat rumah kita ni tema katak la".. Haaa... Korang rasa macam mana? Suka tak?? Teruja tak?? Kihkihkih..

Katakanlah korang tak nak. Iyelah, bukan semua orang suka katak, ye tak?? Bila ingat rasa geli geleman. Apatah lagi nak
buat tema rumah, tak sanggup rasanya..eeeeeeeeee....
Tapi kalau kataknya rupa macam gambar2 ni, macam mana pulak?? Korang
boleh tak berubah fikiran??


ini tempat simpan barang2 kecil macam pin2 tudung contohnya..


ni tempat letak surat ke, bil2 ke


tempat sampah yang comel.. :)





Ha...nampak tak??? Comel juga kan???  Saya masa mula2 hubby cakap nak tema katak tu saya dah buat bunyi.. eewwwwwwwwww......yerkk!!  Tapi bila tengok balik, rasa comel pun ada. Tapi rasanya cukuplah yang ni aje kot. Tak mau lah tema katak. Saya geeliii..........

Tak adalah nak kutuk katak pulak, ciptaan Allah tu hebat. Tapi saya tak lah sampai rasa macam nak buat tema rumah pulak.. Cukuplah nak buat taman macam saya cakap sebelum ni..Betoii tak???

7 ulasan :

Ayie Atiqah berkata...

comel2 katak tu..hehe

Pha Is berkata...

kalau kat rumah saya buat tema acam tu, konfom mak tak berani masuk rumah.. hahahaha

Aisya A. berkata...

tema katak original baru best. baru rare. hahaha!

sal ya berkata...

katak comel macam tu ok la. jgn pulak nnt katak betul dtg sbb teruja tgk ada katak comel kat rumah dah la...

Puan Kutu berkata...

comel klu tema bilik aniq..klu tema rumah macam erk..huhu

QasehnyaRania berkata...

ada sorng mmber kat selnagor msa ofis lama.sgt suka dgn perhiasan katak

chantek manis berkata...

Sis beli dimana katak2 ni.. puas cari macam susah je nak dapat