nuffnang

Isnin, 24 November 2014

Testimoni VCO Catalyst

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم


Hari ni nak share kat kawan² semua cerita pasal testimoni customer saya dengan catalyst. Ramai juga dah bagi positif feedback sebenarnya cuma sya tak yakin lagi sebelum ni. Sebab, semua yg bagi ni adalah dari orang² yang rapat dengan saya. Jadi setakat dari mulut diorang aje lah.  Apa pun, saya berterima kasih kat diorang sebab sudi berkongsi testimoni.. Sayang korang mmuahh muahhh muahhh..




Ok.. Testimoni pertama datang dari kawan umy saya. Acik ni namanya Rozita. Kitorang panggil Cik Rozi  je. Dia amalkan vco asli selama 2 bulan untuk masalah sakit sendi dia. And dia pun ada masalah kulit yang super sensitif. Sebulan dia amalkan, dia kata sakit badan dia hilang. Memang dia suka sangat. Saya pun happy juga sebab tau lama dah pasal sakit belakang dia tu, sakit sendi lagi. Anak² dia pun mudah sakit, lepas makan vco, dia cakap alhamdulillah dah tak selalu demam. Anak dia cerdik, harapan sekolah. Tapi selalu demam. Kalau selalu demam, payahlah nak ke sekolah kan.. Takut nanti menurun prestasi. Masalah kulit Cik Rozi pun dah makin ok. Sekarang dah berbulan repeat order untuk family dia juga.

Testimoni kedua datangnya dari umy saya sendiri. Awal² makan vco, umy cakap tak ada apa pun. saya tak pelik, sebab saya masa awal-awal kan pun tak rasa apa-apa. rasa macam biasa je. umy teruskan juga makan sampailah ada sekali umy bagi tahu yang kalau umy demam atau sakit kepala, dah tak payah cari panadol. makan je 2 biji vco lepas tu rehat. bangun nanti insya allah dah ok. happy saya dengar, bukan apa, saya tahu umy saya ni selalu sangat demam & sakit kepala. banyak sangat makan ubat nanti tak elok untuk badan. testimoni kedua dari umy ialah masa umy baru balik dari hospital. masa tu umy kena cek tekanan darah, kolestrol dll.. umy memang wajib kehospital setiap bulan sebab ada darah tinggi & jantung. and bila demam, kencing manis pulak muncul. tapi baru-baru ni cek semuanya normal. tak ada darah tinggi, gula ok, kolestrol, pun ok.. semuanya normal. Alhamdulillah berkat amalkan vco tak putus-putus. umy saya memang amalkan vco semata, tak ada makan benda lain.

testimoni lain antaranya, kawan saya. dia ni terpaksa bekerja lebih masa sebab ayah dia sakit. so nak cari duit lebih. kesian sangat dengan dia. so dia nak try vco untuk tambah tenaga. 2 bulan dia amal, sekali saya terlupa nak order vco dia. yang pada saya semua dah habis stock. terputus sekejap vco dia. bila saya jumpa dia nampak terlampau letih, tak bermaya. dia kata dengan saya, selama ni amalkn vco adalah dapat top up tenaga dengan vco. sekarang dah terputus, jadi mudah letih. kalau selalu, dia kurang tidur pun , masih lagi semangat nak bekerja, tapi masa tu dia  nampak sangat keletihan. kesian pulak saya tengoknya. rasa bersalah!

ada beberapa lagi testimoni yang saya tak dapat nak upload kat sini. kang panjang lagi ceritanya. antaranya adik saya, yang makan vco untuk tambah susu badan. yeap!! memang berkesan. Sepupu saya bagi husband dia makan vco untuk berhenti merokok pun dah stop merokok pun sekarang. yang ada masalah eczema pun dah tak ada dah masalah kulit tu. total bersih. tak muncul-muncul dah walaupun kadang-kadang kulit kering sangat.

macam saya sendiri pun banyak testimoni diri sendiri.. cuma tak terupdate kat blog.Nantilah, insya Allah satu hari nanti. hari tu pun dah terstop makan vco sebab kekurangan bajet hari tu. sekarang dah ada vco balik, asyik lupa nak makan. bila tak makan tu, kita boleh beza kesan makan dengan tak makan. sebab apa yang kita makan hari ni dah banyak yang tak bagus untuk kesihatan. kalau kita tak top up dengan supplement, kita akan mudah letih,mudah sakit,nak buat apa-apa pun rasa malas yang teramat sangat.sebab tak ada tenaga. ni nak mulakan balik konsisten makan vco. tak boleh nak tinggal lagi dah. saya ni dah memang manusia jenis yang lemah antibodi . mudah sangat sakit.

2 ulasan :

Unknown berkata...

bagusnya kan vco ni.. nnt la nak beli 1.. org kata bagus bila amalkan ms mengandung nak2 dekat bersalin

Unknown berkata...

Aah.. Jijah.. Mmg bagus.. Sya sendiri amal waktu mengandung dulu.. Aniq lahir langsung tak kuning, kulit pun bersih.. Nurse punya lah sayang kat dia.. Siap bawak tawaf wad bersalin.. Hehe.. Anak angkat vco.. Hehe