nuffnang

Jumaat, 11 Disember 2015

Dah dapat tarikh bedah...

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, Terima Kasih Allah.. Atas kasih & rahmat-Nya yang tak pernah putus buat hamba-Nya. Sebelum ni kan saya pernah bcerita pasal adik bongsu saya yang accident kena langgar dengan kereta tu kan. Dah 3 minggu lebih dia kat hospital. Syukur, dalam minggu ni kitorang dah dapat tarikh untuk pembedahan adik saya. Bedah kali ni untuk masukkan 4 keping besi ke pinggul dia yang patah tu. Kos semua besi ni lebih kurang 10k. Tak termasuk kos untuk pembedahan.

Ikut pada kata doktor, pembedahan ni agak susah, hanya sesetengah pakar aje kat Kuantan yang sanggup nak buat. Ada seorang pakar aje yang sanggup buat untuk adik saya, tapi dia sangatlah sibuk. Alhamdulillah, walaupun sangat sibuk, dapatlah juga tarikh untuk adik saya menyelit. kami dapat tarikh 10/12/2015. Syukur juga duit dah dibayar dari pihak peguam yang menguruskan kes adik saya ni.

So, sepatutnya bedah tu semalam la kan,. hari ni kan dah 11 hari bulan, rupanya dah ditukar tarikh nya. Lewatkan 1 hari je. Makanya, hari ni lah adik saya akan dibedah. Pembedahan ni agak besar, jadi kami semua amatlah risau. Doa memang tak putus untuk adik semoga dapat kembali macam sebelum dia accident. Mungkin dia dah tak ada kemampuan sama macam dari sebelum accident, tapi kami harapkan sekurang-kurangnya dia boleh berjalan sendiri & mampu mengurus segalanya sendiri. 

Minta doa dari kawan-kawan sama ye.. Besar sangat harapan saya agar dapatlah kawan-kawan semua hadiahkan 1 kali Al-Fatehah untuk adik bongsu saya ni, Muhammad Al- Asyraf agar diberi kekuatan untuk melawan sakit & terus sihat.. 

2 ulasan :

najwa zahid berkata...

smoga semuanya selamat dan berjalan lancar. Amin.

azizah green line berkata...

InshaaAllah moga bjalan lancar