nuffnang

Rabu, 8 Januari 2014

Terbaru Lagi ~

Alhamdulillah... Berita gembira lagi hari ni. Catalyst betul2 tunaikan apa yang dikata. Makin lama makin maju kehadapan bersama kami peminat setia mereka.. Hehehe..

Hari ni dah lancar lagi produk baru. Tidaklah baru sebenarnya, tapi yang ditambah baik. Kan saya dah cakap sebelum ni Catalyst lain dari produk lain? Kilang mereka bukan setakat mempunyai GMP, tapi juga ada R&D. Tak semua kilang ye ada R&D. Hanya yang tertentu sahaja. Kerana itulah setiap kilang yang mempunyai R&D produknya akan ditambah baik dari masa kesemasa.

Kali ni dah keluar pula High Quality VCO from CATALYST dalam 3 versi yang terbaru. Apa dia......?? taraaaa.....



VCO dengan minyak biji delima


VCO dengan minyak apricot


VCO dengan Minyak Argan Organik


Ok, meh kita cerita pulak apa fungsi bagi setiap vco baru ni.

 - vco with Pormegranate Seed Oil

Ramai dah tahu tentang manfaat yang boleh kita dapat dari delima. Mengikut kajian, delima mengandungi antioksida yang membantu dalam penjagaan kesihatan badan. Ia membantu pencernaan, bermanfaat bagi jantung, memperbaiki sel-sel tubuh, menurunkan kolestrol,menjaga otak bayi, mencegah alzheimer. Banyak lagi manfaat delima yang kini telah digabung bersama dengan vco CATALYST yang bermutu tinggi.


 - VCO with Apricot Kernel Oil

VCO yang ini pula fokus utamanya adalah untuk merawat Kanser & CystApricot mengandungi Amigdalin yang juga dikenali sebagai Vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel-sel kanser dalam badan. Terdapat banyak cara melawan kanser, salah satunya dengan mengamalkan vco with apricot kernel oil dari CATALYST ni..


 - Vco Certified Organic Argan Oil

Minyak Argan juga dikenali sebagai minyak magic. Ia mengandungi essential fatty asid, omega 3 & 6 serta sangat kaya dengan vitamin E berbanding minyak zaitun. Keupayaan minyak argan pada kulit adalah sama seperti minyak kelapa dara. Jadi bila keduanya bergabung, ia menghasilkan kesan yang luar biasa. Kulit semakin cantik, halus, tegang dan glowing. Minyak argan ini banyak digunakan dalam kosmetik kerana manfaat yang sangat bagus pada kulit. Salah satu produk yang menggunakannya adalah produk kosmetik adalah produk Dato' Siti Nurhaliza.


Kesemua VCO ini dijual cuma dengan harga Rm 65 sahaja. Bagi yang nak jaga kesihatan & kecantikan kulit, tapi bajet bawah Rm100. Ini lah produk yang patut sangat korang cuba. Kesannya dah dibuktikan dimakmal CATALYST. So, jangan risau ye sayang-sayang semua. Nak order meh klik sini


Meh kita tengok gambar VCO dari sudut lain pula ye.. ENJOY....  Cun kan kotak yang baru ni?? Saya suka sangat. Kerana packaging CATALYST yang sangat kemas dan cantik ni, ramai yang sangka CATALYST produk bukan bumiputra. Malah masa menang di HALFEST 2013 kat Mines hari tu pun salah satunya adalah kerana pembungkusannya yang benar2 menarik perhatian.. Saya bangga bersama CATALYST.. 
















9 ulasan :

Azhafizah MN berkata...

wahhh dah makin berkembang jenis vco kan.

Unknown berkata...

Dgn teknologi skrg, mcm2 dah dorg buat bg mudah kat kita.. ;)

Unknown berkata...

bagus kalau diorang boleh kembangkan marketing ke luar negara jugak kan..

Puan Kutu berkata...

pembungkusan tu salah satu daya tarikan dan keyakinan pada pelanggan yg nak membeli gak kan

Eintan Nurfuzie berkata...

mmg ramai kata delima bagus untuk kita

Unknown berkata...

Insya Allah tahun ni dorang akn ke pasaran luar yg dekat dulu.

Unknown berkata...

Ye..setuju...!! ;)

Unknown berkata...

Delima mmg bagus. Ia dah digunakan sejak zaman dulu lg.. Lagipun dalam Quran, delima disebut 3x..

QasehnyaRania berkata...

tahniah buat catalyst