nuffnang

Sabtu, 11 Januari 2014

Happy Birthday!!

Masa awal tahun hari tu, kitorang sambut  bithday mak mertua saya kat kampung. Tarikhnya 1/ 1. Semalam 10/ 1 pula ada 4 orang yang saya kenal sambut birthday serentak. Dorang bukanlah adik beradik ke apa. Tempat pun lain2. Cuma, kebetulan ulang tahun kelahiran dorang jatuh pada tarikh yang sama.

Yang 4 orang tu adalah, adik bongsu saya, adik sepupu, pak cik husband and kawan husband merangkap kawan saya jugalah. Tapi tak tau lah dorang sambut ke idaknya. Yang pasti adik saya memang tak sambut la, budak lelaki mana heran pun kan.. 

Korang nak tengok muka cun and muka hemsem adik2 saya yang birthday dorang semalam..?? Taraaa...






Saya tak ada hadiah untuk dorang berdua ni. So, saya tolonglah femeskan muka dorang kat sini.. Manalah tau ada yang berkenan nak buat menantu..haha.. Actually, yang girl ni namanya Nora. Adik sepupu sorang ni duduknya kat utara sana tu, kat perlis. Lama gak la tak jumpa. Tau2 dah masuk U. Besar dah dia. Sikit lagi nak kawen dah.. Last jumpa dah tak ingat bila, mungkin 5,6 tahun lepas kot.

Apa2 pun saya nak wish pada semua yang sambut birthday semalam 10/1. Acik Him, saiful, nora, adik.  Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia bersama yang tersayang ( keluarga dll ) selama-lamanya, sampai ke syurga. Di doakan juga semoga segala impian akan menjadi kenyataan, bertambah juga iman & taqwa Insya Allah.... Aminn Ya Rabbal Alamin.... 



5 ulasan :

msredcheesecake berkata...

HB pada beday girl and bday boy... semuga dirahmati Allah...

Aisy Nasiha berkata...

Best ni.. boleh celebrate bday sama2.....

Puan Kutu berkata...

seronok klu besday org2 terdekat denagn kita sama tarikhnya..lagi happening klu sambut sama2..ur MIL pun best sgt lahir pada awl tahun..HB to all of them

IntaNBerliaN berkata...

happy belated bzday utk adik n adk sepupu sya

QasehnyaRania berkata...

haritu dh komen n bca ntri ni.. knapa non hado erkk.

happy belated bsday buat mereka berdua