nuffnang

Jumaat, 17 Oktober 2014

Bila tangan ku gatal!!

Bagi orang yang banyak guna handphone macam saya ni nak kena ada banyak apps yang berbagai tujuan. Kena install apps watermark, apps instagram, instagram squere &  macam lagi. Tu belum masuk bab game. Kalau game, macam2 game nak masukkan. Penuh memory.

Handphone saya ni bukan banyak apps pun. Banyak gambar je sebenarnya. Gambar Aniq, Aniq, Aniq. Penuh gambar dia. Banyak juga gambar2 dari wassap. Penuh handphone dengan gambar2 dari wassap video dari wassap. Dari banyak, memory handphone saya tinggal 1gb je.

So, nak clearkan semua apa yang dirasakan tak begitu perlu dalam handphone ni. Satu2 saya belek. Gambar yang ada duplicate sampai 2,3 keping tu saya padam je. Memenuhkan memory je ni. Lepas tu padam tu padam ni, rasa puas hati dah. Rupanya tengok balik banyak benda hilang. Sampai kan SwiftKey untuk taip ni pun lesap. Aduhai, apa lah. Lepas tu bookmark yg saya buat pada blog kawan2 pun hilang. Dah nak kena cari satu2 semula. Kan leceh tu. Tapi nak buat macam mana, dah nasib badan. Hehe. Memandai aje tangan tu kan..


Baru ada 5 ni je dalam senarai bookmark yang terbaru saya. Ramai lagi yang nak kena jejak kasih. Hehe.. Menambah keje betullah Sya.. Haihh... Blog dah start malas2 nak update sekarang, jadi pulak macam ni. Nampaknya kalau hilang lagi saya ni faham dah kenapa yek.. Penyakit M la tu.. 

3 ulasan :

Unknown berkata...

eh2, blog kita pun ada lah. thank you! hehe.

selamat berjejak kasih. :D

Puan Kutu berkata...

aduhai tgn kan kadang2 nak delete benda lain terdelete benda lain.sabaq je la.slow2 jejak kasihan ye..:)

Unknown berkata...

mekasih syaz bookmark blog jijah.. tgk la sampai 52 entry syaz jejak kasih..hehe macehhh