nuffnang

Rabu, 26 Februari 2014

Dalam Draft Rupanya.!!

Dua tiga hari lepas, saya mula belajar nak guna autopublish entry. Sebelum ni pernah cuba buat, tapi sayangnya tak menjadi. Tak tahulah kenapa. Bila saya set esok untuk publish, tengok-tengok hari ni dia dah muncul..pelik-pelik.

So, baru-baru ni saya cuba buat lagi.. Ehhhh, kali ni jadi pulak. Haa...apalagi, saya pun tulis banyak-banyak. Lepas tu saya buat autopublish. Memang menjadi, seronok giler.. Saya aturlah berapa entry nak publish sehari. Saya buat siap-siap untuk banyak hari sekali gus. masa tu dah rasa best la, boleh rilek sikit la lepas ni.

tapi semalam saya tengok tak ada entry baru yang publish..ish3..aneh betul...mana pergi semua entry yang saya dah buat?? Kenapa tak publish? Rupa-rupanya~..............................



Korang tengoklah..Rupanya semua tu dalam draft lagi.. Saya tak buat publish pun lagi.. Ggrrrr...Sabo aje.. EErr, mesti ada yang tertanya, tanya kenapa saya gelapkan tajuk tu.. Sebenarnya saje je saya buat macam tu.. Motif??? Entah...hahaha

3 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

Kalau akak jarang sekali buat autopublish
. Jenis auka kalau terus publish... tapi dah pandai ni, namoaknya makin banyakla entry bakal ada di blog nim bagusla

Pha Is berkata...

selalu jugak buat auto publish.. bila idea menulis ada, tulis je, takut nnti terlupa.. then autopublish..

Puan Kutu berkata...

sy dr dulu klu buat autopublsh tak pernah plak tak menjadi..dulu2 tak selalu buat auto..sejak2 dh tak menyempat dengan anak kecik ne selalu gak buat autopublish.hehe