nuffnang

Sabtu, 22 Februari 2014

Frozen yang menyentuh hati ♡♡..

Ni cerita hujung tahun lepas.. Korang tengok tak cerita Frozen yang ditayangkan masa hujung tahun lepas?? Bestkan cerita tu?? Saya tengok dengan hubby..  Selalunya cerita princess disney ni mesti kisah pasal puteri dengan putera raja kan.. tapi ni kisah kasih sayang antara adik beradik.. Saya suka sangat-sangat. Kalau budak nak tengok, memang lepas la pada saya. Sebab saya ni jenis cerewet pasal cerita kanak-kanak. macam cerita puteri-puteri disney tu pada saya tak berapa sesuai la nak bagi anak tengok. Ada adegan2 tak best yang tak berapa sesuai pun untuk anak tengok. * pada sayalah*

Tapi frozen ni masih boleh diterima. Masa dah habis tengok, my hubby tanya," ayang agak tak macam tu kisahnya"?? Jujur saya cakap, saya tak jangka. Saya ingatkan macam kisah snow white dan lain-lain. Yang akhirnya bersama dengan si putera dan berkahwin.. Dan lagi, saya suka lagunya. Salah satu lagu tu dinyanyikan Elsa, si permaisuru/ si kakak tu. Penyanyi asal dia nama Idina. Sedap sangat lagu ni. Memang menyentuh hati. Saya dah tengok banyak kali pun masih mengalir air mata.

Jom..layan lagu ni...

5 ulasan :

msredcheesecake berkata...

best kan citer ni...anak2 sy pon suka sgt sampai paksa sy beli cd citer ni... saba jela..moral dia pun saya suka, pasal siblings more important then man...sweet..

Unknown berkata...

betul tu msred...moral tu penting sgt..

Puan Kutu berkata...

dh lama tak tgok filem..cam best je..nti senang2 la baru layan

Unknown berkata...

best movie ni kak muni..tak rugi tengok..kita yg dewasa ni pun suka..budak lg suka..

nini berkata...

Ohhhh kite tak pernah tgk cite ni