nuffnang

Rabu, 12 Februari 2014

Kelewatan Cik P

Saya tak tahu kenapa baru-baru ni berlaku kelewatan Cik P datang melawat saya. Selalunya Cik P ni muncul dengan jayanya tiap-tiap bulan and tepat pada masanya. Sayangnya sepanjang bulan lepas, langsung tak ada berkunjung.

Saya dah mula risau. Ada apa-apa ke ni.  Kawan- kawan saya pula dah beberapa orang melaporkan * fuhh, melaporkan tu* yang dorang dah berisi. Tak kan la saya nak kejar dorang pulak kan.. Aniq kecik lagi.  Dah banyak hari saya pendam sorang-sorang, lastnya saya ajak My hubby pergi klinik.

Kebetulan hari yang saya rancang nak pergi klinik tu, perut saya sakit yang sangat-sangat. Saya dah berdebar- bedar sebab masa awal-awal saya mengandungkan Aniq dulu macam ni la rasanya. Cuma kali ni tak lama. Dalam setengah jam aje sakit tu hilang.

Sampai kat klinik, doktor sempat lagi menyakat saya yang mungkin saya pun ada isi. Doktor tahu Aniq baru 7 bulan, and saya bersalin bedah, sepatutnya saya jarakkan anak sekurang-kurangnya 3 tahun. Masa tunggu keputusan tu memang saya risau sangat. Manalah tahu kan, saya bukan pakai apa-apa perancang pun. Dannn...akhirnya keputusannnya negatif.. Fuhh...lega sungguh rasa. Doktor cakap saya kekurangan hormon untuk darah tu turun aje. Doktor tak bagi ubat apa-apa, cuma tunggu je dia datang sendiri.


Balik je rumah, saya terus je order Femme Vita. Saya tahu Femme boleh bantu betulkan hormon yang celaru. Alhamdulillah baru je makan 2 sachet, Cik p pun menjengah saya macam biasa.. Sebelum ni saya saje berhenti makan. Agak lama juga saya berhenti, dah berbulan -bulan.  Mujurlah kata doktor kelewatan ni tak ada kena mengena dengan supplement saya, tapi sebab saya stress.. Yup...memang agak stress kebelakangan ni.. Banyak benda nak difikirkan.. :(




Ini la dia femme vita yang saya makan. Harganya sangat mampu milik, sangat sedap, sangat berkesan.  Bukan setakat menjaga dalaman perempaun je, tapi menjaga luaran sekali. Kenapa saya cakap jaga luar sekali??  Sebabnya baru je makan, dah rasa perubahan pada kulit. Teruja sangat sebab kulit makin lembut and sihat. Kulit tangan saya pun berbeza dari sebelum ni.. Kulit saya ni kekeringan yang tahap kronik sungguh. Mujurlah dah makan Femme Vita ni, kulit jadi makin lembab, so, kulit nampak lagi baik..

Alamak... dah meleret pula saya ni..hehe..  Asalnya nak cerita pasal Cik P aje, ni dah masuk pasal femme vita pulak.. Ok, nak iklan jap, siapa yang nak order boleh pm saya kat page saya ye.. Klik je SINI.. :)

7 ulasan :

IntaNBerliaN berkata...

baru nak ucap tahniah... muahahhahha ;p

Unknown berkata...

hehe..xde kak..nak bg baby kak Ina keluar dulu,besar dulu, pastu kita boleh tmbah sama2 ye..hehe

Aisy Nasiha berkata...

Bagus juga benda ni ya. Akak pun sejak anak kedua ni, mmg period tak tetap.. ada pernah dua bulan baru dtg p.

Puan Kutu berkata...

sy pas bersalin afia sekal je period dtg..pastu dh mula makan noriday semual terus tak dtg2 lg smp sekarang.mmg takut kan klu pregnant lg saat anak masih kecik..sy pun klu bley tak sanggup.hehe

Unknown berkata...

sy baru sebulan dah gelabah..hehe..risau sgt..

Unknown berkata...

mujur juga ada amalkan perancang, saya ni encik suami xbg ambik apa2..terpaksalah merancang sendiri je..

QasehnyaRania berkata...

nasib baik dh dtg kan.
in shaa Allah lepas ni pasti ada ..
bgus juga supplement ni kan