nuffnang

Sabtu, 10 Januari 2015

Happy Birthday Adik!

Baru je lepas sambut birthday mak mertua saya, hari ni dah sampai birthday adik bongsu saya pulak. 
Biasanya family saya ni tak sambut birthday. Maknanya, tak ada kek atau pun hadiah. Saya &  adik² dah terbiasa macam ni dari kecil. 

So,  tak ada hadiah, tak ada kek.  Kita wish aje. Bagi ucapan serta doa yang baik².. Tapi mungkin kalau sempat, saya belikan juga sepotong kek dari Petronas untuk dia.. Hehe..  Cukup lah tu ye..  Lagi pun adik tak suka makan kek kan??? 

Ok, sempena ulang tahun adik ni, akak ucapkan, selamat ulang tahun buat MUHAMMAD AL ASYRAF,.  Semoga diberkati umur,di limpah ruah kan rezeki yang halal, di tingkatkan ilmu &  amal. Amiinn.. 

Ok.. Tu saje.. Malas nak letak gambar..  :D

3 ulasan :

iryanty ahamad berkata...

selamat ulang tahun adik muhammad...

Puan Kutu berkata...

happy birthday jugak buat adik al-ashraf.samalah famili kami adik beradik pun takde nk smbut n beli kek..untuk anak2 je beli kek

Azizah Green Line berkata...

Hppy birthday juga dik