nuffnang

Selasa, 25 Februari 2014

Hasil kerja Hubby



Ni gambar blog saya semalam.. Inilah hasil kerja hubby tersayang, senyap-senyap dia edit blog saya. gitu sekali dia buat..hahaha..Penuh gambar Aniq..Sampai dah tak nampak apa-apa. Sabor ajela saya.

Buat suamiku tersayang..............
 
 Terima kasih sayang..Ayang hargai niat abang nak letak gambar Aniq ni... Tapi sayangnya, tak begitu cun lah.. * jujur ni, jangan marah..hehe*..  Sayanglah kan gambar Aniq yang comel ni tertutup dengan entry tu.. Nanti kita belajar edit sama2 ye..Kita edit bagi lagi cun ok???

Ok, korang jangan salah faham. Kata-kata kat atas ni bukan saya tulis kat sini nak kutuk hubby saya senyap2.. Ni saya imbas kembali je apa yang saya cakap semalam kat dia..hehe.. Hubby saya tetiba suka pulak nak belajar edit-edit ni. Ada yang cun dia buat, ada juga yang kurang menjadi.. Salah satu yang tak jadi tu kat blog ni lah.. Tak pe, masih dalam proses belajar..Saya pun sama..

Yang penting hubby saya adalah pembaca blog saya yang utama. peminat setia lah kononnya. tapi saya tak suka hubby baca depan saya, saya malu sangat-sangat.. Malu ntah kenapa tak tau lah...

12 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

Wah.. suami tolong editkan blog? Kagumnaya.. untung gini...

Aisy Nasiha berkata...

Eh salah eja pula. #kagumnya

Unknown berkata...

@Aisy Nasiha salah eja pun tak apa kak AN.. sya faham je.. :)

Unknown berkata...

best kalau suami isteri kerjasama dan ada minat yg sama kan.. hihi

Unknown berkata...

@Rai Ourkizuna betul3..

Zam berkata...

swettt ^^

Unknown berkata...

@Zamani Abe tq.. :)

Pha Is berkata...

boleh je kalau nk buat backgroud macam tu, tapi gambar tu rasanya perlu edit sikit supanya kurang menonjol, baru isi entri x tenggelam. contohnya, low kan opacity ke, letak foto filter ke, dsb..

p/s : yea.. dah boleh komen.. hehehe

Unknown berkata...

@Pha Is itula..sptutnya mmg mcm tu..tp org bru bljr kn..hehe..

yeay!!! dah boleh komen dah..fuh, lega saya.. :)

Puan Kutu berkata...

untung hubby jadi pembaca paling setia.dh tu tolong editkan lagi..

Shalimar Yusof berkata...

sama la sya....saya pon siap pesan kat hubby...kalau nak baca entry ,,nk komen...sila komen kt dlm blog je....lau pasal template blog ...saya buat...kedian saya tny pendapt dia ok ke x cmtu je...:)

Mimie berkata...

Hehehe...xpela boleh blaja lebih lpas nih bab bab edit edit