nuffnang

Selasa, 17 November 2015

jom blogwalking.

Assalamualaikum..

2 hari tak menulis ni, rindu benor rasanya. Teringat kat blog ni. Cuma masa nak membuka tu ada je masalahnya. masalah besar dah tentulah dengan anak soleh saya ni. Habis ditekan - tekan keypad, mula la keluar benda-benda yang saya sendiri tak reti nak betulkan balik.

Sekarang ni umpan kejap dengan handphone. Dia dah leka, mummy boleh la blogwalking banyak-banyak.. Now, dia dah tidur..Yeay!

ok... tu je nak bebel petang ni...  nak sambung blogwalking banyak-banyak lagi...

daaa....

JOM BLOGWALKING....

sumber

2 ulasan :

iryanty ahamad berkata...

jom blog walking..kak yan pun baru nak gerak bw:-))

azizah green line berkata...

jijah blogwalking yg ada dlm bloglist je