nuffnang

Rabu, 18 November 2015

Kenapa dengan Nuffnang?

Assalamualaikum..

Saya jarang jenguk akaun nuffnang saya sebab saya tau, blogger kurang aktif macam saya ni tak adalah iklan apa pun.  Tapi sesekali saje suka nak ambil tau juga apa yang ada dalam tu. Kekadang nak search keyword je. Tapi kenapa ye tak boleh buka? Banyak kali dah try ni. Masih juga tak boleh buka. Dia keluar macam ni..





Ada sesiapa boleh bantu saya tak? Nak tahu jugak la, saya sorang aje ke yang kena atau semua orang pun sama. Setakat ni tak nampak pula ada orang cakap pasal masalah ni.

6 ulasan :

fragmenbiru berkata...

Ada msalah plak nuffnang ni ye.. maaflah x taw jgk

Unknown berkata...

nuffnang ni yg boleh dpt income tu ye? teringin nak ada akaun juga tp tak reti nk buat hiksss ='(

iryantyismail berkata...

kak yan tak tahu sya..sory

Unknown berkata...

jijah kene juga ari tu..pakai laptop jadi gini.. buka pakai fon nasib ok..boleh log in

Eintan Nurfuzie berkata...

macani, clearkan cache dan cookies.. slalujd cmni klu dh clear smua itu, nuffnang akan kembali normal.. try dlu

Amir Azman berkata...

dah lama jugak dekat seminggu kot nuffnang down. pelik kenapa. hmm.

http://hostingmalaya.com ini yang saya guna untuk nuffnang

tapi takda orang complain, pelik. ini yang saya google pertama keluar