nuffnang

Sabtu, 14 November 2015

Sakan Aniq main pasir.

Assalamualaikum..

Cuti Deepavali baru ni, kitorang satu family pergi jalan-jalan kat Pantai Lanun, Mersing. Alhamdulillah cuaca sangat ok. Dapat lah mandi pantai. Hoho... Bukan anak je excited, mak nya pun excited..kikiki.
Sampai je terus lari masuk air.

Yang si Aniq anak soleh saya ni, dia lagi excited bila dapat main pasir, dapat guling-guling atas pasir. Main air bukan la keutamaan dia. See.. dahsyat punya main pasir.. Pasir tu penuh atas kepala. Nak bilas buang pasir tu yang paling payah nak buat.


Tak tahu mana yang nak tanam dulu, kanan ke kiri...hahaha

Percubaan nak tanam kaki sendiri...hehe

Siap ada pasir masuk dalam mulut tu...
Bagus juga Aniq nak main pasir sebab sebelum tu abah dia dah kena sengat obor-obor. Naik la kesan bengkak kat tangan. Jadi, tak berani la saya nak bagi  anak soleh ni main air sangat.

Balik tu, semua pakat pengsan la. Abah Aniq siap mengadu badan dia sakit macam kena tumbuk aje..kesian dia..

4 ulasan :

Murni Alysa berkata...

Amboi kemain aniq main pasir..puas hati..hihihi

iryanty ahamad berkata...

bahaya sebenarnya kalau kena sengat obor2..adik akak terus kejang badan...nasib cepat ambulan sampai...

moga hubby sya tak apa2..amin

Aisy Nasiha berkata...

Wah.. syoknya.. dah lama kami tak ke pantai ni.. seronok nampak aniq dalam gambar ni..

azizah green line berkata...

seronok aniq main pasir.. hakimi lom jijah ajar lagi main pasir..hehe