nuffnang

Sabtu, 13 Disember 2014

Aniq belajar baca doa

Saya suka tengok video ni.. Selain dari comel je budak tu hafal doa, saya, hubby &  Aniq pun dapat hafal sama. Dulu rasa nak hafal macam malas &  susah je sekarang dah senang.. Best pulak tu.. Hehe.. Korang pun boleh hafal sama..

video

Aniq dah banyak kali dengar, dia memang suka lah ada suara budak tu. Sekarang Aniq dah boleh ikut sikit² bila pasangkan video ni.. Tapi bukanlah ikut sepatah² macam budak tu.. Cuma dapat bunyi belakang² je.. Yang paling jelas dia boleh ikut yang Part kah kah kah tu.. Amboi.. Yang tu memang jelas bunyi dia..


Saya dah hafal, Korang pun jom hafal juga k..

2 ulasan :

ziezah.com berkata...

pandainya aniq..belajar sikit2 lama2 t aniq da hafal dah..

Puan Kutu berkata...

pandai aniq..budak mmg mudah belajar klu tgok vidoe,pastu ulang2