nuffnang

Selasa, 2 Disember 2014

Semakin cerdik!

Aniq dah makin pandai.. Macam yang dia pandai termasuklah bab handphone. Anak² sekarang canggih betul kan?  Betullah kata ibu Rose, benda ni walau tak ajar, dia akan turun secara genetik walaupun sikit. Itulah, sikit² lama² pandai semua. Mengalahkan mummy dia lagi..

Handphone ni kalau kita tinggal nak cas pun tak boleh letak kat tempat yang dia boleh capai. Kalau dah sampai kat tangan Aniq, memang habislah.. See, dia dah tukar wallpaper handphone saya.

Letak gambar taylor swift lagi tu..  Hehe


Ni bukan dari gambar tau..  Ni sebenarnya dari video.  Ntah macam mana dia buat boleh jadi wallpaper..  Hebat anak mummy..  Haha..

Nak kena tukar balik wallpaper ni. Seram pulak tengok muka taylor tu.  Baik letak gambar kitorang selfie kan? Lagi cun.. Haha.. Jangan muntah ye korang!

4 ulasan :

ziezah.com berkata...

bayangkan anak2 sekarang cerdik yunk.. pandai screenshot henpon lagi..

QasehnyaRania berkata...

hihi.. anak skrg kan.. laju je belajar.

yana yassin berkata...

Alamak, dari video ke wallpaper . Memang cerdik . Kita sendiri tak reti nak buat

babYpose berkata...

salam, memang cerdik Aniq.