nuffnang

Jumaat, 10 April 2015

bakal engineer bertaqwa... insya Allah



Ini lah dia.. bakal engineer satu masa nanti.. bukan calang² engineer, inilah bakal engineer yang bertaqwa , insya Allah.. amiin...

Tengok muka Aniq dalam gambar ni, teringat sepupu dia yang duduk kat Scotland. Lama dah tak jumpa. Kadang² je dapat Skype. Makin besar,nampak mcm seiras pulak. Cuma uwais tu rambut lebih lebat n hitam dari Aniq anak soleh saya ni. Si, Aniq ni rambut dia keperangan sikit. Macam rambut saya.

Tapi, tak kisah pun. Hitam ke perang ke,kelabu ke. Yang penting kena jadi manusia yang mampu bagi manfaat pada manusia lain.. insya Allah Aniq, mummy selalu doakan Aniq.. love u ~

8 ulasan :

Puan Kutu berkata...

hensem aniq dah ada gaya engineer.Ameen semoga doa mama dimakbulkan Allah

Sya Nadia berkata...

@Puan Kutu insya Allah...amiinn ya rabbal alamin..

azizah green line berkata...

wahh yg scotland rambut hitam..yg malaysia rambut perang..terbalik ni..hee

lia ummiirfan berkata...

scotland kat mane?

Sya Nadia berkata...

@azizah green line ha.. itulah.. ada sedara ckp mcm tu juga

Sya Nadia berkata...

@lia ummiirfan Kat Dundee kak..

Aisya A. berkata...

amin! insyaAllah nanti one fine day. :)

Sya Nadia berkata...

@Aisya A. insya Allah ..amin ...