nuffnang

Khamis, 16 April 2015

my lappy ...

Salam.. hi...

Semenjak tahun lepas, saya update blog guna handphone je. Nak buat apa² pun pakai handphone je sebab my hubby pakai laptop saya bawa p kerja. Kat rumah memang ada desktop. Tapi saya tak suka sangat. Tak boleh nak baring².. lagi pun sakit badan and leher bila menghadap PC. Tak tahan lah..

Petang semalam saya p office hubby. Saje la lepak sana. Masa hubby buat kerja luar,Aniq pulak main dengan pak cik angkat dia yang ramai Kat sana tu, saya sempat la belek² lappy saya. RINDU GILER WEYH! Lepas rindu jap Kat lappy. Dapat guna sekejap. Rasa nak ambil pakai, tukar yg PC Kat rumah ni dengan hubby. Tapi bilik hubby dah penuh barang,tak muat nak letak PC. So, saya tangguh kan dulu niat nak ambil balik.

Rindu.... tp x sampai hati nak ambil...


Tapi rasanya tak nak ambil lah.. minta hubby belikan saya notebook je. Lagi kecil comel kan? Tapi tak nak minta sekarang. Nak tunggu dah masuk rumah, dah settle semua baru nak minta. Iye la, saya pun pandai juga kesian Kat hubby. Idok le pandai nak, nak nak je..hehe.. bertimbang rasa jugalah walau hubby kata boleh.. 

Duit yang ada hari ni bukan nak habiskan hari ni kan.. kena ingat juga susah nanti. Berjimat cermat tu penting. Kalau tahap kedekut sikit² tu tak ada Hal lah. Saya pun selalu macam tu. Dah lama sangat tak bagi muka, sesekali saya belanja juga apa saya nak..hehe.. tak salah kan? So, bukanlah maksud saya saje nak tayang apa saya ada Kat sini. Cuma bercerita kot ada ingat saya ni dok belanja memanjang. Itu ini macam tak ingat dunia..haha haha.. ini belanja sikit sebab lama sangat dah bersabar tak nak belanja apa².. 

Saya ingat... jangan risau ye..

5 ulasan :

Unknown berkata...

saya pulak tak suka sangat lappy.. macam tak berapa puas guna.. hahaha.. olskool gitu..

Puan Kutu berkata...

benda kita punya haruslah rindu.hehe..baguslah kan bukan Jenis yg nak mintak2 ja nak semuanya dapat la2 tu gak.hehe

Unknown berkata...

benda sendiri kan..mmg rindu..jijah suka lappy lagi..notebook kecik sgt..hubby punya xberguna pun

Aisy Nasiha berkata...

Betul2 fokus persiapan rumah baharu dulu.. lagi penting tu..

iryantyismail berkata...

akak tulis blog pun pakai hp :-))...