nuffnang

Rabu, 1 April 2015

kedai burger koi berwajah baru..

Salam.. hi..

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. seronok tengok perkembangan terbaru kedai burger yang hubby usahakan.. Aniq pun happy..Hehe(Aniq faham ke)

Setakat ni, tak adalah kata banyak sangat untungnya. Boleh lah, setakat nak bayar gaji pekerja.

Tapi yang bestnya, bos besar hubby dgn kawan dia ni betul² sokong usaha diorang nak bniaga. Siap bagi konkrit lagi tapak kedai burger tu. Masa saya datang tadi, semua dah settle termasuk dah naik pondok. Seronok sikit, sebab selalu pakai khemah je, rendah sangat.

Kedai burger koi..
Sekarang dah naik pondok,makin ramailah customer nya. Sebab dari jauh dah nampak kedai. Syukur Alhamdulillah.. rezeki orang nak kawen, rezeki Aniq juga. Kami ni tumpang je..(yg nak kawen tu,kawan Hubby yg sama² usahakan kedai ni.

12 ulasan :

Rai OurKizuna berkata...

alhamdulillah.. semoga bertambah maju..

Sya Nadia berkata...

@Rai OurKizuna insya allah, amiinn..

azizah green line berkata...

alhamdulillah..sikit2 lama2 t berkembang..

moga bisness makin maju

iryanty ahamad berkata...

nampak lebih kemas dan selesa..dimana ada kemahuam disitu ada jalan :-))

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah moga bisnes makin berkembang maju

Pha Is berkata...

ni kalau hujan pun x risau dah.. hehe

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah
smga bertambah maju.aamiin

Sya Nadia berkata...

@azizah green line insya Allah..amiinn

Sya Nadia berkata...

@iryanty ahamad betul tu kak Yan

Sya Nadia berkata...

@Puan Kutu amiinn..amiinn... semoga masin mulut akk..

Sya Nadia berkata...

@Pha Is betul.. tempias sikit aje la.. lencun tu insya Allah tak..

Sya Nadia berkata...

@QasehnyaRania amiinn.. terima kasih cik su