nuffnang

Jumaat, 10 April 2015

menggigit dah budak ni

Aniq anak soleh saya ni, bukanlah biasa gigit orang. Kalau ada pun, saya je yang dia gigit. Itu pun dulu masa menyusu badan. Lain pada tu, dia gigit jari orang yang suruh dia gigit. Tapi jarang juga. Selalu dia tak layan pun.

Saya ni pulak, suka gigit orang. Dulu masa study, selalu gigit kawan saya..hahaha.. perangai macam budak².. tapi tak adalah gigit macam nak makan orang tu. Gigit sikit² je..hehe.. dah kawen, saya gigit hubby saya. Lagi² masa mengandung. Nak gigit saje. Habis tangan hubby ada kesan gigi..huahaha.. kesian pun ada. Sampai hubby cakap, nanti tengoklah,anak pun suka gigit orang. Tapi Alhamdulillah, Aniq tak menggigit orang macam Kebanyakan budak yang saya jaga dulu..Alhamdulillah..syukur...syukur..

Berbekas kesan kena gigit. Tp kejap je kesannya.


Tapi ni, kes semalam. Saya tengah tengok telefon, dia datang duduk kat kaki. Ntah apa, terus di gigit nya saya. Mak oiii! Sakit weyh! Boleh tahan budak kecil ni menggigit. Haih,nak marah dah rasa. Tapi sabar.. anak sekecil ni belum faham apa² lagi. Sabar aje la, dia tak bagi saya dengan handphone je agaknya. Suruh tengok dia pulak..hmm... bijak²..

Ada juga dia giGit saya dengan adik Kat bahu masa bawa dia tengok ayam. Agaknya dia takut tengok ayam tu besar sangat, terus digigitnya kita. Adoii.. memang Sakit.. yang adik saya saje nak usik Aniq.. padan muka kena gigit juga.. jangan main² tau...hehe.. menurun perangai mummy ke Aniq? Aduhai....

8 ulasan :

Ainim Suju berkata...

gusi dia gatal lagi ke?

nur anis berkata...

adeh..berbekas habis tu...

Sya Nadia berkata...

@Ainim Suju x juga... banyak dah gigi Aniq ni..dah nak penuh dah gigi

Sya Nadia berkata...

@nur anis haha.. itulah..berbekas kena gigit

azizah green line berkata...

kira banyak dah la gigi aniq nikan suka gigit

Pha Is berkata...

pergh.. sampai berbekas..

Sya Nadia berkata...

@azizah green line dah nak penuh dah gigi dia tu..

Sya Nadia berkata...

@Pha Is haha..itulah pasal..dahsyat punya org...