nuffnang

Khamis, 9 April 2015

pahlawan cawan ku..



hi.. pahlawan cawan ni sebenarnya lama dah saya reka. pasal aniq si anak soleh saya ni, suka sangat main cawan. pantang nampak cawan, laju je ambil, letak kat tangan, lepas tu ajak sape-sape yang dekat untuk lawan. tapi, selain cawan, dia guna juga benda lain contohnya selipar comel saya, kasut dia, stokin dia atau apa-apa yang dia rasa boleh pegang termasuklah botol and pampers dia.haha ( belum guna la..)

masa awal dulu, tak ada sape pun faham dia ni nak buat apa dengan cawan tu. biasanya aniq akan pegang satu, and satu lagi dia bagi orang lain pegang. bila kita dah pegang, mesti dia berguling.. eh, dah kenapa budak ni kan... ??? tetiba berguling?? tak faham lah.. masa tu dia tak pandai lagi nak ajar kita cara nak lawan tu, sebab tu dia macam tu. berguling je dia tau. sekarang, dah pandai. kalau kita dah pegang, dia suruh kita angkat tangan yang pegang benda tu. lepas tu dia start la lawan..hehe..kelako pun ada tengok. dengan gaya memang sebijik macam orang nak bergusti. comel ahh..hehe (sape nak puji anak selain mak sendiri kan..) (^_^)

sekarang lagi hebat, siap dengan bunyi lagi bila lawan..hiyakkkk!!!!  hiyak..!!!! hah.. barulah nampak real lawan eh aniq??

Disebabkan saya je ada Kat situ, kenalah lawan dia


biasalah kan, anak lelaki.. kang dia dok main gincu kang payah pulak.. kann.. kann..hahaha

8 ulasan :

Puan Kutu berkata...

amboi aniq pahlawan cawan..superhero abad ini.comel sangat tau!anak laki biasalah kan suka main lawan2..tp aniq nmpk kurus Sgt la..masak gym nak? kasi sickpax baru bley jadi superhero.hehe..

azizah green line berkata...

wahh aniq..nasib la mama nk layan main lawan2 gan aniq kan..

iryanty ahamad berkata...

hahaha..jom aniq lawan dengan cik yan.... :-))

Sya Nadia berkata...

@Puan Kutu mmg kurus Sgt la akk.. tgh usaha lagi nak naik berat

Aisy Nasiha berkata...

Ai seksi Aniq ni.. dia tak ada kawan tu.. nak kena bg adik kang macam2 depa ni main nanti..

Sya Nadia berkata...

@azizah green line ok la juga Jijah kan...jadi aktiviti dengan anak pulak..haha

Sya Nadia berkata...

@iryanty ahamad jom..kata Aniq..dia ok je nak.lawan sape²..:-)

Sya Nadia berkata...

@Aisy Nasiha insya Allah kak AN.. kot² ada rezeki tahun depan