nuffnang

Sabtu, 28 Disember 2013

Aniq & Roti

Tengok Aniq tu. Tak sempat2 nak berbaju, laju je dia terkam roti. Selalu memang sampai penyek la dikerjakannya.

Agaknya Aniq ni mengikut perangai saya. Saya ni memang peminat roti. Masa mengandung Aniq dulu, itu aje la yang paling selera sekali.

Disebabkan dia suka sangat kat roti tu, saya hulur la secebis bagi dia pegang. Senang la sikit nak pakai baju. Tengah leka2 buat kerja, baru saya teringat roti tadi.

Aikk.. Roti dah lesap. Ingat dia buang, rupanya habis dah Aniq makan. Selalu dia buang. Ni 1st time nampak dia makan sndiri. Risau tercekik je,tapi alhamdulillah,ok je dia.

8 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

Wah..dh pandai maka roti ye.. gitu sekali terkam plastik gardenia tu Aniq.. ai..sedap ye. Makin comella nanti

Sya Nadia berkata...

Seronok dia mkn..tapi saya risau nk bagi bnyak,kn dlm roti pun ada mcm2..takut dktr mrh je...

Puan Kutu berkata...

wah pandai aniq makan sendiri..umo berapa aniq ni?dr dalam perut dh makan roti,tu yg dia terkam tu

Azlina bt. Azis berkata...

haha kalau biar tu mau mampat roti2 tu

QasehnyaRania berkata...

alahai dah x sabar lettew ye aniq.hihi

Sya Nadia berkata...

Aniq dah 6 bulan.. ;)

Sya Nadia berkata...

Habis penyek roti tu..

Sya Nadia berkata...

Aniq rasa kalau tggu mummy bg,,sampai habis pun Aniq tak dapat..