nuffnang

Ahad, 22 Disember 2013

Malunya Saya~

Waaaaaaaaa

adooii...malunya...salah blogwalking kat blog orang, salah komen pulak tu...

adoii..malunya....mana nak sorok muka ni aiiihh...

 nak padam balik komen tu..tapi tak boleh..

harap2 dia xmasuk sini la pulak.. kalau tak , segan sampai bila2 la nanti...

Ini la akibat excited + tergesa-gesa...

Nasib kau la Sya.... :(



10 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

Apa difikir ye tadi? Haa...blog siapa la tu ye..

Tak apalah..tak sengaja

msredcheesecake berkata...

Masuk blog siapa? Komen apa?hhee... Kelaka ke

Sya Nadia berkata...

ntah la , lupa dah blog sapa td..sy komen pasal entry tu, lps tu sy ckp thanks sbb dia ada bw kat blog sy, sebenarnya bukan dia, tp org lain..ooohhh...segan giler..

Mime MF berkata...

hihi siapa tu? xpe biasalah sy pun penah gak slh komen kdg2..:P

Rai Ourkizuna berkata...

haaa.. komen apa tu.. takpe.. komen boleh delete.. mintak maap je ngan tuan tanah.. dah tersilap nak buat mcm mana kan.. hihi

Dhia Dirham berkata...

hihihi.... berangan ni ;D

aisya berkata...

pernah jugak jadi macam tu.. tp yg paling selalu tersilap sembang kt shoutbox.. haha.. tu la padahnya suka buka blog byk2 tab.

Puan Kutu berkata...

takpelah klu tak sengaja..komen lagi sekali say sorry.hehe

noliey mohamad berkata...

hehe..takpe..boley blogwalking kawan blogger :)

Sya Nadia berkata...

Itula..bkk byk2 tab jd pening plk..keliru yg mna satu..heee