nuffnang

Selasa, 10 Disember 2013

BERJAYA!!!!! Rajin2lah komen yer..

Yeah....   akhirnya berjaya jugak. Selama ni sape2 yang komen kat blog saya mesti kena guna google+ aje kan? hahaha.. Sekarang semua dah boleh komen. Yang tak ade google + pun boleh.

 Selama ni saya tertanya- tanya kenapalah dengan blog saya ni. Kat blog orang lain boleh je komen guna apa- apa pun, blog saya aje lain pada lain. Menyusahkan orang aje kan?? Sorry ye korang.

Sekarang korang dah boleh komen dengan mudah kat sini.  Sebelum ni susah sangat ke eh? Tak apalah,saya dah tukar pun. Saya tengok semua pakai ni, mestilah yang ni lebih mudah ye tak??

dulu macam ni tempat komennya





sekarang dah jadi macam ni..




Hahahaha...betapa seronoknyalah saya..lalalalalaalala..Bolehla tidur lena lepas ni.. Selamat malam semua...






2 ulasan :

QasehnyaRania berkata...

Yeay.tahniah
mcm ni baru sempoi.hihi

Sya Nadia berkata...

hahaha..terima kasih..aduhai..berminggu2 lamanya mencari solusi..akhirnya selesai..