nuffnang

Isnin, 9 Disember 2013

Vc Plus baik untuk Kesihatan Mata






Ok ladies..... meh kita cuci2 mata dengan produk baru catalyst.. Haaaa nak kenalkan...ni namanya Vc  plus. vc plus ni supplement untuk mata. Boleh baca kat kotak tu ada tulis. Untuk menjaga kesihatan mata kita..

Dengan kandungan omega 3 dan lutein, ia sangat membantu untuk dapatkan mata yang sihat. Bagi korang2 yang selalu mengahadap laptop, pc, handphone dsbnya. Vc plus ni memang pilihan terbaik.

Jangan sampai mata kita dah rosak, dah nak kena buat lasik baru nak menyesal. Lasik bukan murah ye. harga paling murah pun 8ribu.. Mata ni kalau dah rosak, bukan boleh nak baiki2 lagi dah. Baiklah kita mencegah sebelum terlambat. Tak salah keluarkan sikit duit untuk sihat. Saya tak rasa tu dalam ketegori membazir pun kan????

harga cuma Rm 70 untuk sekotak ni. kegunaan untuk sebulan. Cara makan pun macam colla c jugak, just hisap macam makan gula2 je.. Boleh ambil vc plus sj, atau nak lebih baik ambil dengan vco..

Jangan lepas peluang.!!!! .Promo 10% sepanjang disember 2013 ni masih berlangsung..Cepat2 place order korang. Ramai yg dah mula amalkan Vc plus ni. Stok sebelum ni pun dah clear,sekarang kena restock yang baru pulak.. Best makan vc plus..SEDAPPP....

err...harap eja lasik tu betul lah ye..kalau salah tolong bagitau...hahahaha


Tiada ulasan :