nuffnang

Selasa, 3 Disember 2013

Pengiktirafan dari Jabatan Perdana Menteri

Alhamdulillah Catalyst dah semakin berjaya. Langkah demi langkah kejayaan yang Catalyst capai buat kami semua berasa sangat bangga.

Baru2 ini, satu lagi pengiktirafan dari Jabatan Perdana Menteri . Ini adalah anugerah usahawan cemerlang 2013 sempena SDSI ( satu daerah satu industri ) kat Melaka baru2 ni. Pengiktirafan ini membuktikan Catalyst diiktiraf kualiti produknya di pasaran.

Kami sebagai pengguna yang setia dengan catalyst, memang rasa bangga sangat dengan kejayaan catalyst. walaupun slow2 berjalan, tapi kejayaan ni membuktikan segala usaha dan penat lelah tak sia2. Saya yang mengguna produk ni pun rasa tak sia2 setia dengan Catalyst walaupun banyak lambakan produk dipasaran.

Ramai yang belum kenal dengan catalyst ni, tapi sebenarnya siapa yang dah pernah cuba, mesti jatuh cinta dengan produknya. saya pun dari mula2 makan vco je, dah mula ambil Mexorea. lepas tu ambil pula femme vita. Sekarang dah makan Collagen and Fibre Drink.

Yang teringin nak cuba or nak tahu pasal produk2 catalyst, klik SINI ye. Jangan risau Catalyst ni halal, berkualiti, berkesan, tak ada kesan sampingan walau ambil dalam masa yang panjang.




2 ulasan :

QasehnyaRania berkata...

Tak pernah try catalyst

Sya Nadia berkata...

catalyst ni memang xbrapa femes walaupun dah lama..low profile sgt.. baru 2 thun ni je yg da makin mantap,sekarang dah sampai luar negara pun. 100% produk malaysia,bumiputra.