nuffnang

Selasa, 3 Disember 2013

Colla C Catalyst









Saya nak share sikit info tentang Colla C dari Catalyst. Produk ni baru keluar, so, ramai yang belum tahu. Jom luang sikit masa untuk baca ye.

Namanya Colla C tapi bukanlah bermaksud Collagen + vitamin C. Colla C bermaksud collaboration + vitamin C from acerola cherry. Ramai juga yang tak tahu ape tu acerola cherry. meh saya terangkan ye.

Acerola cherry ni adalah salah satu daripada berries yang manghasilkan vitamin c. Catalyst memilih nak guna acerolla cherry ni sebab kandungan vitamin c dalam acerola ni lebih banyak dari beries lain spt acai dan sebagainya.

Sebabkan namanya Colla yang bermaksud collaboration, colla c ini perlu diambil sekali dengan collagen @ ambiance.Jadi, penyerapan dari collagen @ ambiance tadi menjadi sangat bagus dan cepat. colla c ni sangat sesuai bagi orang2 yang fokus pada nak cantik. kulit akan glowing dan sihat.

harga bagi sekotak ni just Rm 59.90. Saya rasa tak mahal berbanding dengan kualiti bahan2nya. Saya dah try google,katanya acerola cherry ni mahal tau sebab buah ni sangat tinggi khasiatnya.Nak tahu lebih tentang produk yang sangat bagus ni, boleh klik SINI ye. Saya belum update kat page, tapi boleh pm saya kalau nak tanya tentang Colla c ni.






Tiada ulasan :