nuffnang

Ahad, 29 Disember 2013

Hari Blogwalking

Sebenarnya sebelum ni saya dah tetapkan yang hari ahad adalah hari untuk blogwalking saja. Tapi memandangkan saya memang sentiasa buat mcm tu walau hari biasa, tak jadi lah nak buat ahad je.

Payahnya kalau nak bw hari ahad ni ialah, my hubby cuti ahad je. Takkan nak biar dia tercongok sorang2 pulak kan?? Kang ada pulak yang ingat dia bujang ,lagi...hahaha.. Lagi pun inilah masa untuk kitorang balik kampung. Malam sabtu dah gerak, ofcourse la ahad dah kat kampung. Rumah mak mertua memang ada internet, tapi tak best la kat kampung pun menghadap laptop pula. Kang ada yang kena sound..hehe

Memandangkan ahad minggu ni my hubby keja,kami pun tak kemana, hurm..saya decide nak merapu je..Haha..merapu la sangat.. Padahal kerja rumah berlambak lagi nak buat. Nak basuh baju,mop rumah. Lepas tu nak keluar hantar produk2 CATALYST kat customer. Area Muadzam Shah ni saya COD je. Senang. Dapat kenal2 dengan customer.

Hurmm..lagi 2 hari kawan baik saya dah nak fly ke sarawak. Ikut suami dia kat sana. Tapi tak adelah bosan pun , kan dunia dihujung jari. Boleh chit chat kat fb ke, whatsapp ke. Apa pun saya doakan yang terbaik utk kawan saya tu. Dia tengah bersedih sebab berjauh dengan family. Dulu dia ikut suami, lepas tu dia balik sini,dah setahun. Sekarang turn suami dia la pulak kan??..


Blogwalking Time :)



3 ulasan :

Puan Kutu berkata...

asal namanya BW,buat je selagi boleh,tak payah tggu ahad..:)

sy klu en suami ada kt rumah mmg kurang sikit aktiviti blogging..balik kmpg enjoy la kan,bertenet kejap2 tu ok la

Cik Rose berkata...

kalau Ros, bila da masa yerluang, terus je bw,.. kalau sibuk sikit, memang akan tangguh dulu ..

QasehnyaRania berkata...

mmg pon kan sedey bila berjauhan dgn family