nuffnang

Isnin, 9 Disember 2013

Sukses Aktif dengan Mindstar


Taraaaa...ini pulak mindstar. Ok, mesti korang tertanya-tanya kan apa menda la mindstar ni. Meh2 saya nak terangkan. Minsdstar ni salah satu produk catalyst yang dah lama gak la dalam pasaran.  Ia popular dikalangan ibu2 yang selalu ada masalah dalam pelajaran anak2.

Selalunya masalah budak2 ni payah nak fokuslah. itu masalah utama. Bila susah nak fokus, dorang akan jadi letih, malas and cepat bosan bila belajar. Kalau ajak bermain, fokus terus..hahaha..Biasalah budak2.. Jangan marah kat dorang. kita pun cam tu gak dulu. Ibu2 yang mempunyai masalah ni mesti nak cari penyelesaian kan?? so, dorang try mindstar. Alhamdulillah kami dapat feedback yang sangat positif.

Walaupun popular dikalangan mak2 je, tapi sebenarnya mindstar bukan je untuk budak aje. Orang dewasa pun boleh minum. Saya masa mengandung dulu pun minum ni. Tapi masa tu kojap aje, sebab saya mual dengan rasa coklat suma2 tu. Last2 bagi ummy saya minum. Ummy saya pun suka dengan rasa mindstar ni. Lagi pulak ummy saya ni ada masalah lupa2 sikit. Alhmdulillah, dah semakin baik ingatan dia.

Nak tambah lagi, student2 U pun minum ni tau. Sangat membantu untuk fokus dalam kelas. Dah tak mengantuk lagi dah dalam kelas.menguatkan daya fikir, membaiki daya tumpuan, menghapus letih lesu,serabut fikiran and kelesuan otak. Mindstar ni sejenis makanan yang memberikan nutriet untuk saraf bagi memulihkan kesegaran otak. Ia dapat membantu merawat masalah saraf mental, takut, cemas, runsing memberi keyakinan dan membangkitkan semangat.

Apa Pulak Kebaikan Dalam Mindstar?? Ini dia..

- 4 faedah & kebaikan dalam Mindstar
1. MINDA- menguatkan daya ingatan serta meninglkatkan daya kretiviti. (otak kanan dan kiri)
2. KESIHATAN - Menambah kecergasan fizikal dan mental serta mengimbangi keharmonian tubuh & emosi.
3. MORAL - membentuk sikap positif, matang, konfiden dan tak mudah putus asa.
4. OKSIGEN - membantu otak berfungsi secara maksima.


Ada banyak bakan berkualiti dalam Mindstar ni, anataranya Soy bean flavor, ginkgo extract, bacopa ectract, pegaga extract. Dan sekarang diperkaya dengan AHA, DHA,OMEGA dan CHOLINE.

Korang2 yang dah jadi mak2 ni janganlah risau ye. Mindstar bukanlah dadah, so ia tak menjadikan ketagihan dan tak ada kesan sampingan yang buruk. Gabungan bahan2 utama seperti ginkgo, bacopa and pegaga tu membantu merangsang sel putih dan kelabu dalam otak untuk mengaktif dan mengoptimumkan penggunaan otak.

Bila otak dan kesihatan bertambah baik, ia akan membantu sikap yang POSITIF dan BERFIKIRAN MATANG.

Cara nak ambil Mindstar ni senang je. Bancuh satu sachet dalam air suam, lepas tu minum... senag kan??? Kalau nak lagi jimat, boleh beli satu kotak yang ada 15 sachet tu, campur dengan 1kg milo. Bagi budak 2 tahun keatas, 3 kali sehari. Kalau titiskan VCO cecair lagi bagus.

Harga sekotak yang ada 15 sachet ni cuma RM 66 untuk Semenanjung. Sabah & Sarawak pulak Rm 78.Sebabkan sepanjang disembar 2013 ni ada promo 10%, daptla harga lagi murah nanti..weeee..bestnyaaa...

Mindstar~ Natural Drink for Brain Booster..

Tiada ulasan :