nuffnang

Rabu, 18 Disember 2013

Produk & Sistem Baru Catalyst..


Produk baru yang akan keluar dalam 2014.. Saya masih tak tau apa ni, sebab masih R&D. Tapi yang pastinya ia satu geng dengan vc plus,colla c semua tu. Sebab ni chewable jugak. Huhu...Tak sabar nak makan...

Tahun depan dah sistem baru. Yang ni pun tak tau lagi macam mana sistemnya. Tapi yang pasti catalyst akan mula diiklan kan dengan lebih meluas. Yela, sebelum ni tak berapa meluas. Sebab tu dah nak masuk tahun keenam pun masih ramai yang tak tau pasal catalyst. Cuma yang pasti,Catalyst sekarang dah makin maju.

Dengan pengiktirafan yang catalyst dapat, bermakna catalyst bukanlah satu produk yang boleh dipandang enteng. Ia sebenarnya jenama yang akan terus maju membawa bersama nama Malaysia dan kita orang melayu. Catalyst 100% bumiputra.

Yeay.!!!! Tahun depan catalyst dah mula dipasarkan keluar negara.. Good Job Catalyst.. !!!


4 ulasan :

azizah :) berkata...

makin femes la catalyst kan.. bagus2

Sya Nadia berkata...

Insya Allah...harap semua perancangan dorang utk tahun depan & tahun2 seterusnya akan berjalan lancar..Amiinnnn..

QasehnyaRania berkata...

haritu ada tgk kat jom heboh tp xsinggah pon

Sya Nadia berkata...

ada, sy pun xsinggah cik sue..panas sgt kat sana, Aniq xselesa.