nuffnang

Selasa, 17 Disember 2013

Femme bantu masalah wanita



Sukanya...Femme Vita dah berwajah baru..Kali ni warna macam gegurl gitu.. Khasiatnya dah tentulah untuk orang perempuan Sebelum ni saya ada buat entry pasal Femme.Yang tu testimoni dari saya sendiri. Nak baca klik Sini.

Banyak sebenarnya masalah orang perempuan yang boleh diselesaikan dengan Femme Vita ni. Antara masalah tu ialah:

  • keputihan
  • Miss V berbau
  • gatal di miss v
  •  sengugut
  • kesuburan
  • kurang pelincir ketika bersama
  • kulit kusam
  • rahim lemah
  • Badan berbau
Ramai yang bermasalah, tapi  malu & biarkan masalah berlarutan. Jangan biarkan, cubalah cari jalan penyelesaiannya. Insya Allah ada jalannya. Lepas usaha barulah bertawakal..

Disebabkan saya dah buat entry tentang testimoni saya sendiri, kali ni saya letak testimoni orang lain pulak.. Kawan saya semangat dengar sepupu saya dah mengandung lepas cuba Femme Vita ni. Dia pun nak juga cuba.. Saya memang sentiasa makan Femme ni, sebab sedap & sebab kulit kering saya dah  tak ade. hehehe..



Update
Kawan saya dah pun preggy...Baru tadi dia bagitau dah 6 minggu... :)
Nampaknya dia cuma boleh makan vco je sekarang..

5 ulasan :

azizah :) berkata...

menarikk jugak ni.. lately pas bersalin banyak pula keputihan..

Azhafizah Md Nor berkata...

macam best jugak femme ni

msredcheesecake berkata...

ni lah fes time dengar... sy ni kurang sket supplement ni...

Sya Nadia berkata...

tak rasa macam makan supplement pun sis..sebab letak dalam mulut,hisap je..nk minum air pun boleh.. :)

QasehnyaRania berkata...

menarik. ciksu minum ephyra
tahniah buat kawan sya