nuffnang

Jumaat, 12 Disember 2014

Komen pukal

Saya ni agak payah nak blog walking dengan handphone.. Faham² aje lah kan.. Nak pergi satu blog ke satu blog. Nak baca &  komen sekali entry tu. Belum sempat komen dah anak soleh saya datang menerpa. Jari² comel dia pun laju nak tekan handphone kita. Ish³..

Bila ada masa free dari Aniq &  segala yang lain, bolehlah nak blog walking. Jenguk jiran², kak kutu, jijah, kak ina.. Ada lagi blog² lain yang saya suka pergi. Mana tak nya, setiap satu blog ni ada istimewa nya sendiri. Best je baca. Kisah² ibu seharian. Ada juga cerita anak²  dara, &  macam² lah..

Sambil baca tu, mestilah tinggalkan jejak.. Komen seadanya. Tapi kalau betul² ada masa &  sempat, saya suka baca &  komen dari Last entry yang saya baca. Dari situ saya akan komen sampai entry yang paling baru. Contohnya 3 blog tadi. Tapi rekod paling banyak saya komen adalah dari blog jijah. Saya pun tak sedar sebanyak  52 komen saya sehari tu..  Saya komen aje sampai habis semua entry blog Jijah.

Blog² lain pun ada juga buat, tapi tak sebanyak yang inilah. Iyela, kekangan masa kan.. Btw,ty jijah dah buat entry pasal sya. Segan tau..

Jom kita blog walking.. 

4 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

dasyat tu sampai 52 komen dalam satu blogg!!!

Unknown berkata...

Haha.. Itulah kak AN.. Tak sedar pun byk tu.. Jijah yg bagi tau.. :)

Unknown berkata...

mst sya main komen je entry sampai xsedar bape entry dah sya komen.. hehehe
terima kasih yer sya

QasehnyaRania berkata...

hihi. sama la blog ciksu pon syaz buat bom..haha.
thanks shaz. :)