nuffnang

Sabtu, 11 April 2015

catalyst kekal harga lama.. tak ada GST

Salam..hi..

Masa 1 hb April hari tu semua orang dah pening sebab gst kan. Mana² orang yang ambil supplement pun pening jugalah sebab barang kena gst. Walaupun ada company yang kekalkan harga diorang, tapi gst tetap kena bayar. Jadi,pembeli atau pengguna lah yang kena tanggung.



Tapi Alhamdulillah , catalyst ambil langkah untuk kekal dengan harga asal, dan yang best customer tak kena gst.. Kalau kena salah satu pun customer pening,kalau dua ² lagilah Sakit kepala kan..

sekarang ni saya pun tak adalah aktif sangat nak promote barang. tak daya lah nak menghadap handphone, menghadap pc. dalam masa yang sama nak jaga anak soleh saya si aniq ni, buat lagi kerja rumah. sakit kepala sakit mata. tapi alhamdulillah, customer tak putus2 datang membeli sebab dah yakin dengan vco. lagi2 pulak vco  &, semua produk ni tak ada gst.. harga pun masih pakai harga lama..huhu..
Dari kiri, vco delima,vco argan ,vco apricot


so, sesape yang nak try produk catalyst, contact saya ye..  barang insya  allah sentiasa ada, kecuali colla c dengan collagen. yang ni stok payah sikit sebab permintaan terlampau banyak. kita nak rebut-rebut pun kadang dah tak sempat. sebab tu ramai yang sanggup bayar dulu and kena menunggu sikit.  mujur saya tak makan collagen. cuma colla c tu aje lah. tapi tak ada colla c pun tak apa pada sya, cukup vco argan atau pun pure vco sekali dengan femme vita. ok dah tu. luaran terjaga, dalaman pun terjaga.. iye la, semua orang tau kan, argan untuk kecantikan kulit, mahal sikit pun, berbaloi.. rm65 je sebotol. kalau femme tu kan ada segala bahan herba yang tok nenek kita buat jamu tu, untuk penjagaan dalaman perempuan. cuma ni dari bahan herba diformulasikan jadi jamu moden yang sedap nak makan, badan pun tak panas kalau yang susukan baby tu. baby memang tak ada effect buruk.. dalam pantang boleh amalkan jamu moden  catalyst ni ye..

p/s: pada yang nak respon cepat, silakan wassap saya ye.. wechat pun boleh..tak kisah mana-mana.. ni nombor saya 013-9855875 .. nama saya Sya..  :)

Tak rugi try vco, nak kata customer Sya semalam.  VCO TERBAIK!!!

6 ulasan :

Puan Kutu berkata...

terbaiklah..Sekarang ni mana2 je org takut gst..akk ni smp seminggu dua minggu tak lepak pasaraya depan ni penangan gst nak jimat punya pasal.hehe..

Unknown berkata...

vco terbaik! nak beli tak terbeli lagi..adehh

Unknown berkata...

@Puan Kutu kan...semua org dok elak gst.. pening lah..

Unknown berkata...

@azizah green line meh la beli dgn Sya,Jijah.. Sya bg special price utk Jijah...hahaha

Aisy Nasiha berkata...

Haha.. sesuai teknik promote ni.. bg orang tahu yg tak semua naik harga..

Unknown berkata...

@Aisy Nasiha mmg ada yg x naik harga kan.. tp brg mcm ni bukan keperluan utama semua org, so org yg mmg x mkn x kisah pun..hehe..

Gst oooo gst...:)